Andres Neira de Back | Marketing Director Center Parcs Europe

After studying business economics in Tilburg, Andres Neira de Back started his career at Nutricia. In 2007 he made the switch to Center Parcs. He has worked for the company for almost sixteen years, of which six as marketing director. In his role, he is responsible for the positioning of the brand in Europe. In this capacity, he is the driving force behind the renewal of the brand positioning of Center Parcs. Under his leadership, the new (visual) identity of Center Parcs has taken shape.

Mijn sessie: De rol van CX binnen de transformatie van Center Parcs

Center Parcs, pionier in vakantieparken, heeft een ware transformatie ondergaan. Er is jarenlang geïnvesteerd in het product en het merk is begin dit jaar vernieuwd om de connectie met de consument verder te versterken. Ook de gastbeleving (CX) is onder de loep genomen, met onze gasten aan de basis. We nemen je mee in deze mooie reis en vertellen over hoe we de gastbeleving naar een nog hoger niveau tillen, waarin gastinzichten en onze nieuwe brand purpose centraal staan.

 

 

 

 

Deel dit:
AndresCenter Parcs