Social Service anno 2016, de klant écht in beeld
Een event van  CustomerFirst logoDEF

‘Goede Social Service? Durf buiten de lijntjes te kleuren!’

Nieuws
Webcaremedewerkers die altijd laten zien op zoek te zijn naar de allerbeste oplossing per klantsituatie en die er niet voor terugdeinzen om van de gebaande paden af te wijken; voor Susan Pathuis, social media redacteur bij RTV Drenthe, zijn dat degenen die snappen welke houding en acties nodig zijn voor aansprekende social service.

Lees meer

Interview met Dirk Jan Zwartveld van Knippr

Wanneer is social service goede service in jouw ogen?
Allereerst begint alle service met goed luisteren naar de klant, empathie tonen en eigenlijk het belangrijkste: het probleem oplossen van de klant. Social voegt allerlei dimensies toe aan het service domein, zoals de openbaarheid, snelheid, maar vooral het feit dat het zo informeel is zodat je echt persoonlijke service kan bieden.

Lees meer

Lidl lacht om Efteling-webcare

Constant, snel, de juiste tone-of-voice en passende antwoorden en oplossingen bieden; dat verstaat Wiebe Govers, social media specialist bij Lidl Nederland, onder gedegen webcare. Hoe de supermarktketen dit precies invult, deelt hij tijdens het Social Service Congres.

Lees meer

Snapcare vergt authenticiteit en aandacht

Mondjesmaat begeven merken zich ook op Snapchat om webcare te bedrijven. Thijs van de Reep, corporate social media manager bij de Hogeschool van Amsterdam, stoeit al iets langer met dit nieuwe klantcontactkanaal en kent de ins & outs. Als voorproefje op zijn sprekersessie op het Social Service Congres deelt hij alvast enkele lessen van webcare via Snapchat.

 

Lees meer

Sponsors & Partners

Copyright © 2016 CustomerFirst en het Social Service Congres zijn onderdeel van BBP Media