5 december 2017

Winactie Social Service Congres #SSC17

Met zoveel ‘social engaged’ publiek op het Social Service Congres afgelopen donderdag organiseerde het congresteam een winactie voor de fun: De meest creatieve selfie wint een […]
8 november 2017

Adidas: ‘Social service is een must have’

Digitalisering verandert het karakter van customer service ingrijpend. Hoe zowel mensen als technologie kunnen bijdragen aan goede digitale én persoonlijke customer service tijdens de gehele klantcyclus, […]
8 november 2017

‘Nederland kan leren van Belgische aandacht voor service en kwaliteit’

Digitaal strateeg Polle de Maagt verandert bedrijven om minder aan advertising te doen en vooral meer te dóén. Hij heeft een haat-liefde relatie met digitale service. […]
4 oktober 2017

Conversational Human Voice = cruciaal

Klanten op een menselijke manier goed digitaal servicen – ga er maar aan staan. Bas Smabers, partner van social media en merkactiviatiebureau Goud Uberconnected, biedt desgevraagd […]
25 juli 2017

Blije reizigers is ons meest effectieve ‘acquisitie kanaal’.

Raymond Klompsma is haast obsessief bezig met het terugbrengen van spontaniteit en onbevangenheid in het reizen. Minder hoofd, meer hart. Minder kapot plannen en vergelijken, meer genieten. Op […]
20 juli 2017

Een kort interview met Fleur Willemijn

Fleur Willemijn is content & social director en helpt organisaties en bedrijven om hun eigen uitgever te worden via sociale en digitale media. Op 30 november […]