Social Service anno 2016, de klant écht in beeld
Een event van  CustomerFirst logoDEF

Het effect en toekomst van online interactie

13.55 - 14.35
Programma 2016
Renée van Os doet als associate lector aan de HAN onderzoek naar hoe organisaties interacties met klanten op social media op een effectieve manier kunnen laten verlopen. In het kader van 'de klant centraal' heeft recent onderzoek aangetoond dat het loont om als organisatie goed te kijken naar de aanleiding waarom de klant contact met je opneemt. Conversaties met klanten die spreken vanuit hun persoonlijke ervaring blijken namelijk (na interactie met de organisatie) vaker positiever te eindigen dan conversaties waarin klanten direct de organisatie aanwijzen als veroorzaker van een bepaalde situatie. In de tweede helft van haar keynote neemt Renée het publiek mee in de belangrijkste resultaten uit het Stand van Zaken Webcare onderzoek 2016.

Renée van Os doet als associate lector aan de HAN onderzoek naar hoe organisaties interacties met klanten op social media op een effectieve manier kunnen laten verlopen. In het kader van 'de klant centraal' heeft recent onderzoek aangetoond dat het loont om als organisatie goed te kijken naar de aanleiding waarom de klant contact met je opneemt. 

 

Conversaties met klanten die spreken vanuit hun persoonlijke ervaring blijken namelijk (na interactie met de organisatie) vaker positiever te eindigen dan conversaties waarin klanten direct de organisatie aanwijzen als veroorzaker van een bepaalde situatie. 

 

In de tweede helft van haar keynote neemt Renée het publiek mee in de belangrijkste resultaten uit het Stand van Zaken Webcare onderzoek 2016. 

Sponsors & Partners