Social Service anno 2016, de klant écht in beeld
Een event van  CustomerFirst logoDEF

Waar Persoonlijk en Digitaal Samen komen

15.45 - 16.25
Programma 2016
Floortje Rasenberg is directeur van het Advies & Service Center (ASC) binnen ABN AMRO. Het ASC speelt een cruciale rol in de draai die ABN AMRO maakt naar digitaal. Met de strategie "Overal & Altijd" heeft ABN AMRO dit vertaald tot een heldere visie: zijn waar de klant dat wenst. Via de webcam, telefoon, chat, mail of aan tafel.

Floortje geeft een toelichting op een aantal trends op het gebied van klantcontact en de transformatie naar de steeds meer digitaal wordende klantomgeving. Hierbij spelen ontwikkelingen op het gebied van data een cruciale rol. Denk hierbij aan de toepassing van bijvoorbeeld Speech Analytics, A.I, Deep learning & Chat Bots. Daarnaast bespreekt Floortje de ambitie op het gebied van Webcare en de stappen die gezet gaan worden om een Webcare-omgeving 2.0 neer te zetten.

Als directeur van het ASC is Floortje als een vis in het water. In de afgelopen jaren heeft zij verschillende functies vervuld met altijd een directe koppeling naar de klant. Daarom is deze rol, waar dagelijks de focus ligt op klantcontact, NPS (Net Promoter Score) & innovatie, een rol die geweldig goed aansluit bij Floortje haar intrinsieke drive.

Sponsors & Partners