Social Service anno 2016, de klant écht in beeld
Een event van  CustomerFirst logoDEF

Sprekers

Floortje Rasenberg | ABN AMRO

Spreekt tijdens:
ABN AMRO
Sprekers 2016
Floortje Rasenberg is directeur van het Advies & Service Center (ASC) binnen ABN AMRO. Het ASC speelt een cruciale rol in de draai die ABN AMRO maakt naar digitaal. Met de strategie "Overal & Altijd" heeft ABN AMRO dit vertaald tot een heldere visie: zijn waar de klant dat wenst. Via de webcam, telefoon, chat, mail of aan tafel.

En met Overal & Altijd heeft ABN AMRO een felbegeerde NCCA award gewonnen voor Customer Strategy. Met ongeveer 1.500 collega's behandelt het ASC ruim 5.000.000 telefoontjes per jaar, inbound en uitbound. Daarnaast valt onder het ASC een award-winning Webcare team voor zowel Retail als Kleinbedrijf, die de social media stromen geweldig bedienen.

Als directeur van het ASC is Floortje als een vis in het water. In de afgelopen jaren heeft zij verschillende functies vervuld met altijd een directe koppeling naar de klant. Daarom is deze rol, waar dagelijks de focus ligt op klantcontact en NPS (Net Promoter Score), een rol die geweldig goed aansluit bij Floortje haar intrinsieke drive.

Sponsors & Partners