Social Service anno 2016, de klant écht in beeld
Een event van  CustomerFirst logoDEF

Sprekers

Resy Oonk | Koninklijke Bibliotheek

Sprekers 2016
Na jaren als jeugdbibliothecaris en medewerker educatie gewerkt te hebben in het bibliotheekvak, heb ik 14 jaar geleden de overstap gemaakt naar PR/Communicatie. Nog steeds in het bibliotheekwerk, want in deze functie ben in dienst van de Bibliotheek Oost-Achterhoek. Onderdeel van mijn werkzaamheden is het ontwikkelen van een social media-strategie en het uitbouwen van de social mediakanalen van deze bibliotheek. Sinds enkele jaren ben ik ook onderdeel van het Landelijk Social Media Team. Vanaf 1 januari ben ik in dienst van de Koninklijke Bibliotheek als Senior Webcaremedewerker. Met veel plezier draai ik daar wekelijks webcarediensten en daarnaast hou ik me bezig met de wekelijkse #boekquote, kwaliteitsmonitoring en het interne communicatiesysteem Basecamp.

Naast deze twee functies ben ik als ZZP-er betrokken bij het ontwikkelen en implementeren van intranet voor bibliotheken. Ook coördineer ik de inzet van de Bibliotheek op het grootste betaalde en meest veelzijdige festival van Nederland, de Zwarte Cross. De Bibliotheek heeft daar in vijf jaar tijd een belangrijke rol gekregen in het Blagenparadijs, het deel van het festival dat alleen toegankelijk is voor kinderen (en hun ouders).

Sponsors & Partners