Social Service anno 2016, de klant écht in beeld
Een event van  CustomerFirst logoDEF

Sprekers

Matine van der Haar | Koninklijke Bibliotheek

Sprekers 2016
Na diverse functies in de communicatie & PR is Matine in 2013 gaan werken als Adviseur Communicatie & Marketing bij Bibliotheek Noordwest Veluwe. Door haar passie voor klantenservice én social media werd zij in mei 2014 als aanvulling op haar huidige functie gevraagd deel te nemen aan de voorloper van het huidige Landelijke Social Media Team van de Bibliotheek. Uiteindelijk trad ze vanaf 1 januari 2016 ook echt in dienst bij de Koninklijke Bibliotheek als Senior Webcaremedewerker. Deze enorm leuke functie vervult zij voor 10 uur in de week en daarin houdt zij zich, naast het draaien van reguliere webcarediensten, vooral bezig met de planning van het team, het uitrollen van de wekelijkse Top5-vraag en kwaliteitsmonitoring. In haar vrije tijd kun je haar vinden op het volleybalveld of actief in het bestuur van een lokale politieke partij. Natuurlijk is lezen ook een grote hobby, zo doet zij al jaren mee aan de online leesuitdaging #boekperweek.

Sponsors & Partners