Social Service anno 2016, de klant écht in beeld
Een event van  CustomerFirst logoDEF

Sprekers

Loeske de Witte | Albert Heijn

Spreekt tijdens:
Albert Heijn
Sprekers 2016
Alles voor de klant! Als geen ander weet Loeske de Witte hoe bepalend klantcontact is voor een bedrijf als Albert Heijn. In 2007 begon zij bij de klantenservice van albert.nl en stond, destijds veelal telefonisch, klanten te woord. Als pionier op het gebied van social media startte de afdeling al een twitter account voor de bezorgservice van Albert Heijn, lang voordat 'webcare' een essentieel onderdeel werd van de klantenservice wereld. Ook nu komt haar vooruitziende blik nog dagelijks van pas in haar functie als Process en Performance specialist. Hierin is zij onder andere verantwoordelijk voor het webcare proces en heeft zij in de afgelopen jaren het webcare team op een hoger niveau weten te tillen. Haar doel? Innoveren, inspireren en het samen iedere dag beetje beter doen op onze klantenservice!

Sponsors & Partners