Social Service anno 2016, de klant écht in beeld
Een event van  CustomerFirst logoDEF
  • Home
  • Sprekers 2016
  • Prof. Dr. Flip van der Wal | Onderzoeksbureau voor Digitale Communicatie & Human Interaction Science, TU Twente

Sprekers

Prof. Dr. Flip van der Wal | Onderzoeksbureau voor Digitale Communicatie & Human Interaction Science, TU Twente

Sprekers 2016
Prof. Dr. Flip van der Wal studeerde bedrijfskunde en psychologie aan de KU Leuven en de UvA. Hij schreef zijn proefschrift in de VS: ‘Evidence based practice and the art of human behaviour in digital interaction(s)’. (2002). Hij werkte enkele jaren bij het The Digital Government Institute in Wenen. Hij adviseert de Nederlandse overheid over digitaal klantcontact en helpt bij het programma de Digitale Overheid, welke in 2017 gerealiseerd moet zijn.

Regelmatig schrijft hij artikelen over geautomatiseerd klantcontact, psychologie, kunstmatige intelligentie en de digitale overheid in o.a. Binnenlands Bestuur, InGovernment en het tijdschrift voor Informatiemanagement.

Sponsors & Partners