Editie 2018: Service doe je samen!

Service is niet alleen de verantwoordelijkheid van de afdeling customer support of van het webcareteam. Service is meer dan ooit een mentaliteit, een houding, die samen met collega’s, (logistieke) partners, leveranciers maar ook klanten opgepakt moet worden. Klanten kunnen ook helpen op het gebied van service. Zij zijn immers de grootste experts en helpen elkaar steeds vaker op fora en (klant-) communities. Collega’s en partners zijn steeds belangrijker om goed en tijdig aan alle klantverwachtingen te voldoen.

Tegenwoordig helpen collega’s en partners steeds directer bij het beantwoorden van klantvragen. Handige tools zorgen ervoor dat ze hierin geholpen worden met het vinden van de juiste experts binnen de organisatie. Door deze ontwikkelingen heeft de organisatie een veel beter beeld van de klant.

Realtime service wordt steeds belangrijker. Een goede samenwerking, korte lijnen, digitale tools met realtime informatie en (klant) data zorgen voor een goede en snelle (self) service.

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. En hoe zij door korte lijnen en snelle realtime service de algehele klanttevredenheid verbeteren voor zowel klanten als medewerkers!

Webcareteams
Naast het Award winning webcareteam van Rabobank Nederland, komen ook de webcareteams van Nuon en de Rechtspraak tijdens het Social Service Congres live webcare doen. Jij kunt tijdens deze livesessies vragen stellen maar ook vooral zien hoe gebruik wordt gemaakt van de verschillende webcaretools.

Graag tot ziens in 2019!

Foto's 2018

« 1 van 2 »

Laatste nieuws

20 november 2018
Social Service Congres

Een klantrelatie kan net zo snel verpest worden bij slechte social service

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]
16 november 2018

Het Rabobank Webcareteam: “Met een hecht team zorgen voor een 9+ klantbeleving!”

Tijdens het Social Service Congres 2018 zijn er verschillende webcare teams aanwezig waarbij live kan worden meegekeken met de webcare. Vooruitblikkend op die dag, deelt het Rabobank […]
15 november 2018

Annemarie Bardoel (De Rechtspraak): ‘Snelheid en taalgebruik is belangrijk.’

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]

Hoofdsponsors

Co-sponsors

Demo-sponsor