Editie 2018: Service doe je samen!

Service is niet alleen de verantwoordelijkheid van de afdeling customer support of van het webcareteam. Service is meer dan ooit een mentaliteit, een houding, die samen met collega’s, (logistieke) partners, leveranciers maar ook klanten opgepakt moet worden. Klanten kunnen ook helpen op het gebied van service. Zij zijn immers de grootste experts en helpen elkaar steeds vaker op fora en (klant-) communities. Collega’s en partners zijn steeds belangrijker om goed en tijdig aan alle klantverwachtingen te voldoen.

Tegenwoordig helpen collega’s en partners steeds directer bij het beantwoorden van klantvragen. Handige tools zorgen ervoor dat ze hierin geholpen worden met het vinden van de juiste experts binnen de organisatie. Door deze ontwikkelingen heeft de organisatie een veel beter beeld van de klant.

Realtime service wordt steeds belangrijker. Een goede samenwerking, korte lijnen, digitale tools met realtime informatie en (klant) data zorgen voor een goede en snelle (self) service.

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. En hoe zij door korte lijnen en snelle realtime service de algehele klanttevredenheid verbeteren voor zowel klanten als medewerkers!

Webcareteams
Naast het Award winning webcareteam van Rabobank Nederland, komen ook de webcareteams van Nuon en de Rechtspraak tijdens het Social Service Congres live webcare doen. Jij kunt tijdens deze livesessies vragen stellen maar ook vooral zien hoe gebruik wordt gemaakt van de verschillende webcaretools.

Graag tot ziens in 2019!

Foto's Social Service Congres 2018

« 2 van 2 »

Sprekers

Dit waren de sprekers van het Social Service Congres 2018

Stéphan Lam

BoardroomSocial


Annemarie Bardoel

de Rechtspraak


Pascal van Eijndhoven

The Best Social


Bezoekers 2018

  • Deelnemer 2018
    Het Social Service Congres is al jaren dé plek om kennis te halen en te delen omtrent social service, customer experience, chatbots en klantcontact. Een absolute must voor elke klantcontact professional.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Veel concrete handvatten ontvangen op het congres. Volgend jaar weer!
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Duidelijke en toepasbare info voor de praktijk, niet theoretisch maar gewoon doen.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Een goede locatie, met top verzorging, strakke organisatie en daarbij inspirerende sprekers leiden tot een top Event.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Service doe je samen! Zorg voor een goed netwerk en stel een hulpvraag. Samen bereik je meer dan alleen :).
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Het Social Service Congres heeft mij geïnspireerd om meer te doen met Care, social en web, maar vooral eerlijk en met aandacht. Online hoeft niet onpersoonlijk te zijn.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Was ontzettend leuk en plezierig om naar te luisteren. Politie is wat dat betreft ook een leuk onderwerp omdat iedereen het kent en het via social media ook spannend kan zijn: hulp bij opsporingen (over Politie Oost-Nederland).
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Genoten van de eerlijke, toegankelijke en herkenbare verhalen. Stimulerend om met webcare aan de slag te gaan! (over Politie Oost-Nederland)
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Niet 'hoog over' maar lekker concreet en toegankelijk! Houden zo!
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Locatie, verzorging, catering en opzet was geweldig was geweldig.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Goede organisatie. Goed programma
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Ik heb veel geleerd, overall was het goed verzorgd en we kwamen niks te kort
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Ik vond het een hele leuke en nuttige dag! Veel humor maar ook goede tips. En de organisatie, locatie en catering was top!
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Ik vond het congres heel erg goed georganiseerd.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Het was qua opzet/programma/locatie/catering supergoed voor elkaar, en erg interessant.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Ik ben erg te spreken over het congres! Super organisatie en het programma was top, fijn dat je steeds kon kiezen en dat de 'rondes' steeds kort en krachtig waren.
    Deelnemer 2018

Laatste nieuws

20 november 2018
Social Service Congres

Een klantrelatie kan net zo snel verpest worden bij slechte social service

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]
16 november 2018

Het Rabobank Webcareteam: “Met een hecht team zorgen voor een 9+ klantbeleving!”

Tijdens het Social Service Congres 2018 zijn er verschillende webcare teams aanwezig waarbij live kan worden meegekeken met de webcare. Vooruitblikkend op die dag, deelt het Rabobank […]
15 november 2018

Annemarie Bardoel (De Rechtspraak): ‘Snelheid en taalgebruik is belangrijk.’

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]

Hoofdsponsors

Co-sponsors

Demo-sponsor