Social Service congres 2021
Het is tijd om kleur te bekennen. De schreeuw van klanten om authentiek contact was nog nooit zo luid. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt? Ambassadeurs voor het leven dankzij jouw digitale identiteit – het geheime recept voor een duurzame relatie met klant en medewerker.Tijdens het Social Service Congres vindt ook het CustomerFirst Congres plaats. Het is mogelijk om sessies van beide events op 11 november te volgen.
Voor wie is dit congres bedoeld?
Tijdens het Social Service Congres spreken inspirerende en inhoudelijke sprekers over Digital Identity én kun je netwerken met leiders uit het vakgebied. Dat allemaal op een online platform.
Deze dag is interessant voor:
Customer Experience leiders, Customer data and analytics managers, Customer relationship managers (CRM), Customer service en support managers, Customer Journey managers, Contact Center managers, Webcare managers, Directeuren customer strategy, Community Managers, Marketing Managers, Customer Engagement Manager, Customer Contact Manager
Wil je weten of het Social Service Congres iets voor jou is? Bekijk dan het programma van 2021.
Wat onze bezoekers zeggen
“Inhoudelijk super goed programma, mooie locatie, leuke, informele setting en super georganiseerd. Ik ben er volgend jaar zeker weer bij!”
“In 1 dag up to date op het gebied van de laatste ontwikkelingen omtrent digitalisering in customer care. Ook als marketeer goed om te bezoeken om te levelen met je customer care manager.”
“Inhoudelijk goed evenement met voldoende ruimte om te netwerken. Mooie, prettige locatie.”