Het is tijd om kleur te bekennen. De schreeuw van klanten om authentiek contact was nog nooit zo luid. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt? Ambassadeurs voor het leven dankzij jouw digitale identiteit – het geheime recept voor een duurzame relatie met klant en medewerker.

Middels een gemêleerd programma plaveit CustomerFirst op 12 november 2020 graag online de weg voor je.

Tijdens het Social Service Congres vindt ook het CustomerFirst Congres plaats. Het is mogelijk om sessies van beide events op 12 november te volgen.

Sprekers van 2020

Tom Kikkert

Retail & Identiteit


Daniël Timmermans

Ministerie van Buitenlandse Zaken


Robbert de Ruijter

Operationeel Directeur bij AFAS Software


Voor wie is dit congres bedoeld?

Tijdens het Social Service Congres spreken inspirerende en inhoudelijke sprekers over Digital Identity én kun je netwerken met leiders uit het vakgebied. Dat allemaal op een online platform.

Deze dag is interessant voor:

  • Customer Experience leiders
  • Customer data and analytics managers
  • Customer relationship managers (CRM)
  • Customer service en support managers
  • Customer Journey managers
  • Contact Center managers
  • Webcare managers
  • Directeuren customer strategy
  • Community Managers
  • Marketing Managers
  • Customer Engagement Manager
  • Customer Contact Manager

Wil je weten of het Social Service Congres iets voor jou is? Bekijk dan het programma van 2020.

Wat onze bezoekers zeggen

Laatste nieuws

11 november 2020

AFAS: ‘DIT IS HÉT MOMENT VOOR VERBINDING’

Over-communicatie in crisistijd om onzekerheid te kunnen transformeren in zekerheid: AFAS weet het purposespel goed te spelen. Robbert de Ruijter, Directeur Customer Operations bij het spraakmakende […]
5 november 2020

CustomerFirst Congres & Social Service Congres vinden online doorgang

Zowel het CustomerFirst Congres als het Social Service Congres, die beiden oorspronkelijk fysiek zouden plaatsvinden in Nieuwegein, openen op 12 november digitaal de deuren voor evenementbezoekers. […]
5 november 2020

Het geheim van een ijzersterke CX

Wil je er als bedrijf digitaal écht uitspringen, dan is het zaak om meer dan alleen online aanwezig te zijn. Dept Agency ondersteunt bedrijven als bol.com, […]

Bezoekers 2019

Hoofdsponsors

Co-sponsors

Bestel hier je online ticket