Het is tijd om kleur te bekennen. De schreeuw van klanten om authentiek contact was nog nooit zo luid. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt? Ambassadeurs voor het leven dankzij jouw digitale identiteit – het geheime recept voor een duurzame relatie met klant en medewerker.
Middels een gemêleerd programma plaveit CustomerFirst op 12 november 2020 graag online de weg voor je.
Middels een gemêleerd programma plaveit CustomerFirst op 12 november 2020 graag online de weg voor je.
Tijdens het Social Service Congres vindt ook het CustomerFirst Congres plaats. Het is mogelijk om sessies van beide events op 12 november te volgen.
Sprekers van 2020
Voor wie is dit congres bedoeld?
Tijdens het Social Service Congres spreken inspirerende en inhoudelijke sprekers over Digital Identity én kun je netwerken met leiders uit het vakgebied. Dat allemaal op een online platform.
Deze dag is interessant voor:
- Customer Experience leiders
- Customer data and analytics managers
- Customer relationship managers (CRM)
- Customer service en support managers
- Customer Journey managers
- Contact Center managers
- Webcare managers
- Directeuren customer strategy
- Community Managers
- Marketing Managers
- Customer Engagement Manager
- Customer Contact Manager
Wil je weten of het Social Service Congres iets voor jou is? Bekijk dan het programma van 2020.
Wat onze bezoekers zeggen
“Inhoudelijk super goed programma, mooie locatie, leuke, informele setting en super georganiseerd. Ik ben er volgend jaar zeker weer bij!”
“In 1 dag up to date op het gebied van de laatste ontwikkelingen omtrent digitalisering in customer care. Ook als marketeer goed om te bezoeken om te levelen met je customer care manager.”
“Inhoudelijk goed evenement met voldoende ruimte om te netwerken. Mooie, prettige locatie.”
Laatste nieuws
11 november 2020
Over-communicatie in crisistijd om onzekerheid te kunnen transformeren in zekerheid: AFAS weet het purposespel goed te spelen. Robbert de Ruijter, Directeur Customer Operations bij het spraakmakende […]
5 november 2020
Zowel het CustomerFirst Congres als het Social Service Congres, die beiden oorspronkelijk fysiek zouden plaatsvinden in Nieuwegein, openen op 12 november digitaal de deuren voor evenementbezoekers. […]
5 november 2020
Wil je er als bedrijf digitaal écht uitspringen, dan is het zaak om meer dan alleen online aanwezig te zijn. Dept Agency ondersteunt bedrijven als bol.com, […]