Het is tijd om kleur te bekennen. De schreeuw van klanten om authentiek contact was nog nooit zo luid. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt? Ambassadeurs voor het leven dankzij jouw digitale identiteit – het geheime recept voor een duurzame relatie met klant en medewerker.

Middels een gemêleerd programma plaveit CustomerFirst op 12 november 2020 graag online de weg voor je.

Tijdens het Social Service Congres vindt ook het CustomerFirst Congres plaats. Het is mogelijk om sessies van beide events op 12 november te volgen.

Sprekers van 2020

Tom Kikkert

Tom Kikkert


Roland Hallebeek

SCOTTY Technologies


Daniël Timmermans

Ministerie van Buitenlandse Zaken


Arne Keuning

Dagvoorzitter


Tickets

Voor wie is dit congres bedoeld?

Tijdens het Social Service Congres spreken inspirerende en inhoudelijke sprekers over Digital Identity én kun je netwerken met leiders uit het vakgebied. Dat allemaal op een online platform.

Deze dag is interessant voor:

  • Customer Experience leiders
  • Customer data and analytics managers
  • Customer relationship managers (CRM)
  • Customer service en support managers
  • Customer Journey managers
  • Contact Center managers
  • Webcare managers
  • Directeuren customer strategy
  • Community Managers
  • Marketing Managers
  • Customer Engagement Manager
  • Customer Contact Manager

Wil je weten of het Social Service Congres iets voor jou is?
Bekijk dan het programma van 2020.

Wat onze bezoekers zeggen

Laatste nieuws

23 oktober 2020

‘Blijf in contact, zoals Diederik Gommer met Famke Louise’

Het heeft even geduurd, maar op 12 november is het zover: het Social Service Congres. Een dag vol inspirerende sprekers met inhoudelijke sessies over het thema […]
21 oktober 2020

Purpose is niet langer het verkooptrucje van marketing

Wil je je onderscheiden van een concurrent, dan moet niet alleen je service van goeden huize komen. Het gaat dan om jouw identiteit, en om antwoord […]
19 oktober 2020

(BuZa aan het woord) Dienstverlening tot kunst verheven

Er zijn weinig CC-managers in Nederland te vinden die in 2020 meer ervaring hebben opgedaan met crisismanagement dan Daniël Timmermans. Als hoofd van het 24/7 contactcenter […]

Bezoekers 2019

Hoofdsponsors

Co-sponsors

Bestel hier je online ticket