Smooth Operator:

Innovatie in digitaal & menselijk klantcontact

Het gebruik van slimme intelligente oplossingen in digitaal klantcontact in Nederland staat nog in de kinderschoenen. Chatbots en AI-assistenten zijn nu al zeer geschikt voor interactie met klanten waarbij een duidelijke oplossing voorhanden is en waarbij maar een paar stappen doorlopen hoeven te worden. Tegelijk kan kunstmatige intelligentie gebruikmaken van kennis op de achtergrond om de interactie persoonlijk en menselijk te maken voor de klant. Ook kan een chatbot worden ingezet om de medewerker te ondersteunen bij het vinden van antwoorden. Daarvoor zijn wel kennis en inzichten van klanten en klantcontact nodig, want dan pas kun je AI en chatbots ‘slim’ toepassen.

Op het programma van het Social Service Congres 2019 staan inspirerende en inhoudelijke sprekers die vertellen hoe zij door innovatie van digitaal en menselijk klantcontact de transitie maken van Customer Experience (CX) bij alleen de afdeling klantenservice naar een geheel klantgerichte organisatie.

Kom naar het Social Service Congres 2019 over de toekomst van digitaal klantcontact.

Sprekers

Jim Stolze

Eigenaar Aigency


Milou Emmerik

Rabobank Nederland


Voor wie is dit congres bedoeld?

Customer Service directeuren - Community Managers - Webcare Managers - Marketing Managers - VP Customer Service - Customer Engagement Manager - Chief Digital Officer - Customer Success Manager - Social Service Officer - Customer Contact Manager - Directeur Tevreden Klanten - Chief Customer Officer - Manager Klantinteractie - Voice of the Customer - Contact Center Manager - Chief Client Satisfaction Officer - Chief Experience Officer - Directeur Klant & Kwaliteitsmanagement - Channel Manager Customer Care - Manager KCC - Customer Journey Manager - Senior Marketing Professional

Bezoekers 2018

Laatste nieuws

22 oktober 2019

Travix vliegt future-proof strategie in

Travix zit vol in de innovatiemodus. Het moederbedrijf van onder meer Cheaptickets.nl en Vliegwinkel.nl timmert hard aan de weg om nog dit jaar een geautomatiseerde chatfunctie […]
16 oktober 2019

Jim Stolze: ‘Haal de robot uit de mens’

Al tijden klinken er vanuit allerlei hoeken geluiden over de toepassing van kunstmatige intelligentie en welke positie slimme algoritmes op ons leven en werk zullen innemen. […]
9 oktober 2019

Nederlandse AI Coalitie opgetuigd

De Taskforce AI kondigt aan in oktober dit jaar de Nederlandse AI Coalitie op te richten ‘om te zorgen dat Nederland bijblijft in de race rond […]

Hoofdsponsors

Co-sponsors

Demo-sponsors

Houd me op de hoogte