Social Service Congres

Youssef Sammar

T-Mobile Nederland

Youssef Sammar is manager webcare en community en vertelt tijdens zijn sessie over één van de belangrijkste, maar ook onbekendste communities van T-Mobile Nederland, nl. de interne community van T-Mobile medewerkers op Facebook Workplace.

Mijn sessie

Wij maken met héél T-Mobile klanten blij

Sinds de pilotfase in 2016 is Workplace uitgegroeid tot een handig, snel en relevant intern netwerk, waar momenteel praktisch alle medewerkers van T-Mobile Nederland – uit eigen beweging – op zitten. Samen delen ze behaalde resultaten, mooie klantervaringen, vertellen ze waar ze mee bezig zijn, maar worden ook vragen geplaatst.

Vragen die binnenkomen bij webcare, maar ook via andere kanalen worden sneller beantwoord dan voorheen. Lijntjes zijn korter met andere afdelingen, contact met de winkels gaat sneller en iedereen ziet wat er speelt. Op Facebook Workplace is ook géén enkele vorm van hiërarchie en werkt iedereen hard mee om de producten, diensten en communicatie steeds beter te maken. Samen maken de medewerkers van T-Mobile hun klanten blij.

Lees ook: Youssef Sammar: ‘Ontwikkel een cultuur waarin het normaal wordt om de klant uitmuntend te helpen.’