sprekers 400x400 (62)

Alexander de Ruiter | Chief Executive Officer by OBI4wan

Alexander is CEO van OBI4wan en heeft meer dan 25 jaarervaring op het gebied van Customer Service. Na zijn studie economie begon hij zijn carrière in de VS. Alexander heefteenpassie om organisaties te helpen en hun klantenservice naar een hoger niveau te tillen met behulp van de nieuwstetechnologieën: “Mijn passie is het continu blijven verbeteren van customer service-processen, door het combineren van technologie en menselijke interactie.” Alexander richt zich momenteel op de internationalisering van OBI4wan en het implementeren van kunstmatige intelligentie in alle product oplossingen.

Mijn sessie: Hoe topbedrijven slimme chatbots combineren met persoonlijke service.

Bots zijn overal en de toepassingen lijken eindeloos. Maar is dat ook zo? Alexander presenteert een aantal best practices voor een optimale inzet van chatbots. Leer van de successen vanonder andere HEMA en RTL! Kom daarnaast alles te weten over bot-to-human handover, hoor waarom POC’s niet werken en leer hoe jouw klanten chatbots zullen omarmen.

Bestel hier je online ticket