bram-lenten

Bram Lenten

Eigenaar Conversationals B.V.

Wekelijks schuif ik namens Conversationals aan bij verschillende klanten. Mijn werk als consultant brengt me bij grote en middelgrote organisaties die worstelen met het implementeren van chat en chatbots. Ik ben de verbinder tussen het bedrijf en de technologie.

Mijn carrière begon ik bij KPN. Al gauw was ik verantwoordelijk voor dertien KPN winkels. Later werkte ik als Channel Manager en gaf ik leiding aan de digitale transitie van customer service. Begin 2018 nam ik ontslag. Sindsdien ben ik samen met Endre Davids eigenaar van Conversationals.

Mijn sessie

Stop met hypen, start met helpen
Een nuchtere blik op digitale customer service

“Chatbots, virtual assistants, digitale butlers. Je kunt er niet omheen, de nieuwe mogelijkheden om processen en handelingen te automatiseren door gebruik te maken van Artificial Intelligence. Toch worstelt klantcontact met al die nieuwe mogelijkheden. Waar te starten en hoe past het in de day-to-day operatie? Tijdens deze sessie krijg je een aantal tips & inzichten waarmee je vandaag al kan beginnen en welke dingen moet je vooral (nog) niet doen.”

Bestel Tickets