Egbert Jan van Bel-6353_uitsnede

Egbert Jan van Bel

Bekend van “Kloteklanten”

Egbert Jan van Bel is o.a. bekend van zijn boeken over ‘Kloteklanten’.  Egbert Jan doet al onderzoek naar klantgedrag voordat organisaties de klant in het strategisch middelpunt hebben gezet. In zijn meest recente boek  ‘Kloteklanten 3.0’ laat Egbert Jan zien dat de focus verschuift van klantvriendelijkheid naar klantkennis. In zijn boek(en) en presentaties vertelt hij over klantgerichtheid, innovatie, loyaliteit en geeft tips & regels over hoe je het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland kunt worden (voor je klanten). Egbert Jan van Bel is tevens kerndocent bij de Beeckestijn Business School en jurylid van de International Webby Awards.

Mijn sessie

Customers in a hyperconnected world…

Innovatie is belangrijk om klanten te behouden. Toch zijn veel organisaties drukker bezig met retentie i.p.v. innovatie. Veelal werken ze met oude modellen die in de huidige digitaal verbonden wereld niet meer werken. Hoe kun je nu het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland of – beter- van de wereld worden? Wat zijn de tips en gouden regels voor klantvriendelijkheid anno 2020? Wat werkt wel en wat niet? Egbert Jan van Bel spreekt over innovatie en ‘customers in a hyperconnected world’.

Houd me op de hoogte