Social Service Congres

Elmer Hiemstra

Manager Online Service Experience bij bol.com

Elmer is bij bol.com verantwoordelijk voor alle online serviceverlening. Hij wordt gedreven door de combinatie van pure klantgerichtheid, de mogelijkheden die nieuwe technologie biedt om dit op een schaalbare wijze aan te bieden en creatief innoveren om een unieke klantervaring neer te zetten. Eerder zette Elmer zich bij VodafoneZiggo en Capgemini Consulting in op vraagstukken op het snijvlak van klantervaring en innovatie.

Mijn sessie

Mens en machine: de toekomst van digitaal klantcontact

Yin en yang, linkerbrein en rechterbrein, chatbot en medewerker. De vraag die vaak gesteld wordt is of robots de mens gaan vervangen, of we straks alleen nog maar contact hebben met een virtuele assistent, terwijl zij beide een even belangrijke rol hebben in de klantenservice van de toekomst. Elmer vertelt hoe bol.com de mix van talenten van robots en medewerkers inzet om een persoonlijke én schaalbare klantbeleving te realiseren.

Bestel Tickets