Over Social Services Congres

1Wat is Social Services Congres voor een event?
Op het programma van het Social Service Congres 2020 staan inspirerende en inhoudelijke sprekers die vertellen hoe zij middels een klantgerichte organisatie autentiek willen zijn en hoe zij hun doelen bereiken.
2Gaat het evenement door gezien de huidige ontwikkelingen rondom het Coronavirus?
Ja, het Social Service Congres 2020 gaat online door.
3Welke maatregelen nemen jullie vanwege het Coronavirus?
We zijn enorm blij dat we het Social Service Congres 2020 kunnen organiseren, dit doen we online.
4Voor wie is dit evenement bedoeld?
Dit evenement is bedoeld voor iedereen met digitaal klantencontact. Denk aan de volgende beroepen:

Customer Service directeuren - Community Managers - Webcare Managers - Marketing Managers - VP Customer Service - Customer Engagement Manager - Chief Digital Officer - Customer Success Manager - Social Service Officer - Customer Contact Manager - Directeur Tevreden Klanten - Chief Customer Officer - Manager Klantinteractie - Voice of the Customer - Contact Center Manager - Chief Client Satisfaction Officer - Chief Experience Officer - Directeur Klant & Kwaliteitsmanagement - Channel Manager Customer Care - Manager KCC - Customer Journey Manager - Senior Marketing Professional
5Wat is het thema van Social Services Congres?
Het thema is Digital Identity. Het is tijd om kleur te bekennen. De schreeuw van klanten om authentiek contact was nog nooit zo luid. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt? Ambassadeurs voor het leven dankzij jouw digitale identiteit – het geheime recept voor een duurzame relatie met klant en medewerker.
6Wie organiseert het Social Service Congres?
Het Social Service Congres wordt georganiseerd door BBP Media. BBP Media is de uitgever van het tijdschrift CustomerFirst.
7Wat is de opbouw van het programma?
Het sprekersprogramma loopt van 9:35 tot 14:41. Bekijk hier het volledige programma.
8Moet ik me inschrijven voor de sessies?
Dit hoeft niet. Op de dag van het kan je de keuzes zelf maken. Uiteraard geldt vol=vol.
9Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?
We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Nieuwe sprekers worden continu toegevoegd aan de sprekerspagina. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (Linkedin, Twitter, Facebook en e-mail). Wil je op de hoogte blijven? Meld je dan aan.
11Wordt er een maaltijd aangeboden gedurende dit event?
Nee, we organiseren het event volledig online. Dit wil zeggen dat je het event kunt volgen vanuit de vertrouwde omgeving van je huis.

Locatie

1Wat is de locatie van het Social Services Congres?
Het Social Services Congres 2020 wordt online gehouden.

Aanmelden & Betalen

1Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl.
2Tot wanneer kan ik een ticket kopen?
In principe kan dit nog tot aan de dag zelf van het event. Uiteraard is het op=op.
3Welke keuzes heb ik om te betalen?
Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.
4Wat zijn de tarieven voor het event?
  • Normaal tarief €99,-
5Kan ik gebruik maken van een korting voor het event?
Ja, vanaf 5 personen kun je profiteren van een aantrekkelijke staffelkorting. Wil je hier meer informatie over? Stuur dan een mail naar a.westerink@bbp.nl. Daarnaast is er een early bird tarief dat beschikbaar is t/m 12 oktober. Je profiteert dan van € 100,- korting en betaalt geen € 395,- maar € 295,- voor een ticket.
6Is er een korting voor studenten?
Nee, helaas bieden wij geen korting aan studenten.
7Is er ook een mogelijkheid om het event online te volgen?
Ja, we bieden het event volledig online aan. Alle sessies zijn ook achteraf terug te bekijken.
8Hoe ontvang ik mijn ticket?
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je informatie en een inloglink toe.
9Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.
10Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.
11Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl.

Annuleren

1Ik ben verhinderd, maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?
Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties en Evaluatie

1Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

1Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?
Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl.
2Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl.
Bestel hier je online ticket