Over Social Services Congres

1Wat is Social Services Congres voor een event?
Op het programma van het Social Service Congres 2020 staan inspirerende en inhoudelijke sprekers die vertellen hoe zij middels een klantgerichte organisatie autentiek willen zijn en hoe zij hun doelen bereiken.
2Voor wie is dit evenement bedoeld?
Dit evenement is bedoeld voor iedereen met digitaal klantencontact. Denk aan de volgende beroepen:

Customer Service directeuren - Community Managers - Webcare Managers - Marketing Managers - VP Customer Service - Customer Engagement Manager - Chief Digital Officer - Customer Success Manager - Social Service Officer - Customer Contact Manager - Directeur Tevreden Klanten - Chief Customer Officer - Manager Klantinteractie - Voice of the Customer - Contact Center Manager - Chief Client Satisfaction Officer - Chief Experience Officer - Directeur Klant & Kwaliteitsmanagement - Channel Manager Customer Care - Manager KCC - Customer Journey Manager - Senior Marketing Professional
3Wat is het thema van Social Services Congres?
Het thema is Digital Identity. Het is tijd om kleur te bekennen. De schreeuw van klanten om authentiek contact was nog nooit zo luid. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt? Ambassadeurs voor het leven dankzij jouw digitale identiteit – het geheime recept voor een duurzame relatie met klant en medewerker.
4Wie organiseert het Social Service Congres?
Het Social Service Congres wordt georganiseerd door BBP Media. BBP Media is de uitgever van het tijdschrift Customer First.
5Wat is de opbouw van het programma?
Het programma bestaat uit een aantal keynote sprekers en parallelsessies. Op deze manier kun je je eigen programma samenstellen. Bekijk hier het volledige programma.
6Moet ik me inschrijven voor de sessies?
Dit hoeft niet. Op de dag van het kan je de keuzes zelf maken. Uiteraard geldt vol=vol.
7Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?
We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Nieuwe sprekers worden continu toegevoegd aan de sprekerspagina. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (Linkedin, Twitter, Facebook en e-mail). Wil je op de hoogte blijven? Meld je dan aan.
9Wordt er een maaltijd aangeboden gedurende dit event?
Ja, we verzorgen een uitgebreide lunch. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken en snacks beschikbaar en inbegrepen in de ticketprijs. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door via a.westerink@bbp.nl. Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

Locatie

1Wat is de locatie van het Social Services Congres?
Het event vindt plaats in eventlocatie Mereveld. Het adres is Mereveldseweg 9 3585 LH Utrecht.
2Waar kan ik het beste parkeren en/of wat is de beste route met het OV?
Deze informatie vind je hier.
3Kan ik overnachten in de buurt van het evenement?
Dit kan zeker, er zijn verschillende optie. Een daarvan is Van der Valk Utrecht en het Bastion Hotel Utrecht.
4Toegankelijkheid voor mindervaliden
De evenementenlocatie is aangepast en geschikt voor mindervaliden. Heb je specifieke wensen? Of dienen wij een parkeerplaats vooraan te reserveren? Geef dit dan door aan onze registratie via a.westerink@bbp.nl.

Aanmelden & Betalen

1Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl.
2Tot wanneer kan ik een ticket kopen?
In principe kan dit nog tot aan de ochtend voorafgaand van het event. Uiteraard is het op=op.
3Welke keuzes heb ik om te betalen?
Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.
4Wat zijn de tarieven voor het event?
  • Early Bird t/m 12 september 2020 €295,-
  • Normaal tarief €395,-
  • CustomerFirst abonnees €295,-
  • MarketingtingTribune abonnees €295,-
5Is er een korting voor studenten?
Nee, helaas bieden wij geen korting aan studenten.
6Hoe ontvang ik mijn ticket?
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per e-mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.
7Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.
8Moet ik de registratiebevestiging uitgeprint meenemen op de dag zelf?
Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst.
9Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.
10Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl.

Annuleren

1Ik ben verhinderd, maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?
Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties en Evaluatie

1Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?
Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.
2Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

1Foto & video
Op onze events wordt gefotografeerd en gefilmd. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.
2Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?
Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl.
3Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl.
Bestel Early Bird Tickets