Over Social Services Congres

1Wat is Social Services Congres voor een event?
Op het programma van het Social Service Congres 2020 staan inspirerende en inhoudelijke sprekers die vertellen hoe zij middels een klantgerichte organisatie autentiek willen zijn en hoe zij hun doelen bereiken.
2Gaat het evenement door gezien de huidige ontwikkelingen rondom het Coronavirus?
Ja, het CustomerFirst Congres 2020 gaat door. We volgende richtlijnen van het RIVM. We organiseren het CustomerFirst Congres volgens alle richtlijnen van het RIVM. Lees alle maatregelen die wij nemen hier en de regels die er gelden vind je hier.
3Welke maatregelen nemen jullie vanwege het Coronavirus?
We zijn enorm blij dat we het CustomerFirst Congres 2020 kunnen organiseren, dit doen we uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM. In nauwe samenwerking met het NBC Congrescentrum hebben wij de verschillende maatregelen getroffen zoals duidelijk routes, desinfecterende middelen, extra schoonmaken en uiteraard de 1.5 meter afstand. Deze maatregelen worden continu gecontroleerd zodat we de veiligheid van onze gasten kunnen waarborgen. Lees alle maatregelen hier.
4Voor wie is dit evenement bedoeld?
Dit evenement is bedoeld voor iedereen met digitaal klantencontact. Denk aan de volgende beroepen:

Customer Service directeuren - Community Managers - Webcare Managers - Marketing Managers - VP Customer Service - Customer Engagement Manager - Chief Digital Officer - Customer Success Manager - Social Service Officer - Customer Contact Manager - Directeur Tevreden Klanten - Chief Customer Officer - Manager Klantinteractie - Voice of the Customer - Contact Center Manager - Chief Client Satisfaction Officer - Chief Experience Officer - Directeur Klant & Kwaliteitsmanagement - Channel Manager Customer Care - Manager KCC - Customer Journey Manager - Senior Marketing Professional
5Wat is het thema van Social Services Congres?
Het thema is Digital Identity. Het is tijd om kleur te bekennen. De schreeuw van klanten om authentiek contact was nog nooit zo luid. Met keuzestress aan de orde van de dag tijdens dit technologische tijdperk is de hamvraag: hoe laat jíj mensen zien wat je waard bent? Geef je een duidelijk statement mee aan jouw team, is jouw missie onvervalst of ben je juist zoekende naar wat jouw service onderscheidend maakt? Ambassadeurs voor het leven dankzij jouw digitale identiteit – het geheime recept voor een duurzame relatie met klant en medewerker.
6Wie organiseert het Social Service Congres?
Het Social Service Congres wordt georganiseerd door BBP Media. BBP Media is de uitgever van het tijdschrift Customer First.
7Wat is de opbouw van het programma?
Het sprekersprogramma loopt van 9:30 tot 17:00. Tussendoor zijn er een aantal catering- en netwerkmomenten. Bekijk hier het volledige programma.
8Moet ik me inschrijven voor de sessies?
Dit hoeft niet. Op de dag van het kan je de keuzes zelf maken. Uiteraard geldt vol=vol.
9Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?
We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Nieuwe sprekers worden continu toegevoegd aan de sprekerspagina. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (Linkedin, Twitter, Facebook en e-mail). Wil je op de hoogte blijven? Meld je dan aan.
11Wordt er een maaltijd aangeboden gedurende dit event?
Ja, we verzorgen een uitgebreide lunch. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken en snacks beschikbaar en inbegrepen in de ticketprijs. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door via a.westerink@bbp.nl. Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

Locatie

1Wat is de locatie van het Social Services Congres?
Het Social Services Congres 2020 wordt gehouden bij het NBC Congrescentrum. Het adres is Blokhoeve 1, 3438 LC Nieuwegein. Meer informatie vind je hier.
2Waar kan ik het beste parkeren en/of wat is de beste route met het OV?
Deze informatie vind je hier.
3OV
Ook met het OV is het NBC gemakkelijk te bereiken. Met tram 60 en 61 ben je binnen 15 minuten bij het NBC vanaf Utrecht Centraal. Wanneer je bij halte Zuilenstein uitstapt, sta je recht voor de deur van het NBC. Plan je route via 9292.
4Kan ik overnachten in de buurt van het evenement?
In de buurt van het NBC Congrescentrum is er ruim voldoende overnachtingsmogelijkheid. Er zijn twee hotels die we je van harte aanbevelen: Van der Valk Hotel Utrecht en Van der Valk Hotel Houten.
5Toegankelijkheid voor mindervaliden
De evenementenlocatie is aangepast en geschikt voor mindervaliden. Heb je specifieke wensen? Of dienen wij een parkeerplaats vooraan te reserveren? Geef dit dan door aan onze registratie via a.westerink@bbp.nl.

Aanmelden & Betalen

1Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl.
2Tot wanneer kan ik een ticket kopen?
In principe kan dit nog tot aan de ochtend voorafgaand van het event. Uiteraard is het op=op.
3Welke keuzes heb ik om te betalen?
Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.
4Wat zijn de tarieven voor het event?
  • Early Bird t/m 12 oktober 2020 €295,-
  • Normaal tarief €395,-
  • CustomerFirst abonnees €295,-
  • MarketingtingTribune abonnees €295,-
5Kan ik gebruik maken van een korting voor het event?
Ja, vanaf 5 personen kun je profiteren van een aantrekkelijke staffelkorting. Wil je hier meer informatie over? Stuur dan een mail naar a.westerink@bbp.nl. Daarnaast is er een early bird tarief dat beschikbaar is t/m 12 oktober. Je profiteert dan van € 100,- korting en betaalt geen € 395,- maar € 295,- voor een ticket.
6Is er een korting voor studenten?
Nee, helaas bieden wij geen korting aan studenten.
7Is er ook een mogelijkheid om het event online te volgen?
Nee, op dit moment verkopen we geen online tickets.
8Hoe ontvang ik mijn ticket?
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per e-mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.
9Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.
10Moet ik de registratiebevestiging uitgeprint meenemen op de dag zelf?
Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst, graag zelfs!
11Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 – 48508.
12Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl.

Annuleren

1Helaas moet ik mijn aanmelding annuleren, hoe doe ik dat?
Kun je onverhoopt toch niet komen, annuleer dan schriftelijk (brief, e-mail) voor 12 oktober 2020. Wij zullen hiervoor € 100,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening moeten brengen. Na 12 oktober is het niet meer mogelijk te annuleren en brengen wij het volledige bedrag in rekening. Bij verhindering kun je altijd iemand anders in jouw plaats laten gaan. Je dient dit wel voortijdig schriftelijk te melden aan de klantenservice van BBP Media. Kun je niemand in jouw plaats laten gaan? Dan ontvang je een voucher voor één van onze andere events.
2Ik ben verhinderd, maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?
Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties en Evaluatie

1Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?
Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.
2Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

1Foto & video
Op onze events wordt gefotografeerd en gefilmd. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.
2Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?
Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl.
3Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl.
Bestel hier je online ticket