rsz_jeffrey_van_heck

Jeffrey van Heck
Natuurmonumenten

Jeffrey van Heck is eindverantwoordelijk voor alle sociale media kanalen bij Natuurmonumenten. Op zowel Facebook als Instagram heeft hij Natuurmonumenten laten uitgroeien tot het grootste en meest interactieve Nederlandse goede doel en weten ze maandelijks miljoenen mensen te bereiken. Naast het beheer van de corporate kanalen coacht hij de boswachters bij de inzet van online en social media rondom hun natuurgebieden. Daarnaast stuurt hij het webcare team aan, dat maandelijks meer dan 15.000 berichten verwerkt.

Mijn sessie

Hoe organiseer je webcare met minimale capaciteit?

Maandelijks verwerkt Natuurmonumenten meer dan 15.000 webcare berichten met slechts één FTE. Hoe richt je je webcare zo efficiënt en effectief mogelijk in? Hoe ga je om met een ‘2de lijn’ van boswachters en ecologen? Over de lastige balans tussen grote marketing acties, zo interactief mogelijke social posts versus een zeer beperkte webcare capaciteit. Een sessie vol praktische learnings van 5 jaar webcare.

Lees ook: Natuurmonumenten geniet van snelle karakter social media