Marije Gould

Marije Gould

Vice President Marketing EMEA, Verint Systems

Marije is verantwoordelijk voor marketing in Europa, het Midden Oosten en Afrika (EMEA) voor Verint’s Customer Engagement Solutions. Zij stuurt de marketingstrategie aan in EMEA, en richt zich vooral op demand generation, klantmarketing, customer experience en partner marketing in de regio. Marije werkt inmiddels zeven jaar bij Verint en heeft daarvoor verscheidene marketing functies bekleed bij Tandberg Data, Quantum, Matrox en Philips. Ze is Nederlandse en woont in Engeland.

Mijn sessie

Intelligent Self-Service in de Always-On Era
De samenleving is “always-on”; uw klanten verwachten moeiteloze customer service; online en off-line, wanneer dan ook. Welke rol kan technologie spelen? In deze inspirerende sessie presenteert Marije de inzichten van een nieuw onderzoek onder meer dan 34.000 consumenten in 18 landen, inclusief Nederland. Ze beschrijft de houding van de consument en werknemers ten opzichte van self-service, AI en de “human touch”; wat zijn de verwachtingen en houdingen van de verschillende generaties, en hoe gaan we daarmee het beste om?

Ze gaat in op de complexe uitdagingen rondom customer en employee engagement;

• Wanneer wil uw klant contact met een mens, en wanneer is self-service de beste optie?
• Wat kunt u doen om uw klanten en medewerkers te behouden?
• Waar zet u uw medewerkers het best in, en waar is technologie de beste optie?
• Wat vinden uw medewerkers eigenlijk van de technologische ontwikkelingen op de werkplek?
• En vooral: hoe kijkt men hier in Nederland tegenaan?

Bestel Tickets