Sprekers foto's 400x400 (7)

Martin Melis

Manager Solution Consultants

Als Manager van het solution consulting team is Martin Melis verantwoordelijk voor de positionering van alle Customer Engagement Optimization oplossingen van Verint in de Benelux. In deze rol is Martin betrokken bij vraagstukken over het verbeteren van de klantbeleving, kwaliteit en efficiency binnen en rondom klantcontactprocessen voor front- en backoffice afdelingen. Martin werkte hiervoor jarenlang als consultant Quality Management en Projectmanager bij Tele’Train.

Mijn sessie

Intelligent Self-Service in de Always-On Era
De samenleving is “always-on”; uw klanten verwachten moeiteloze customer service; online en off-line, wanneer dan ook. Welke rol kan technologie spelen? In deze inspirerende sessie presenteert Martin de inzichten van een nieuw onderzoek onder meer dan 34.000 consumenten in 18 landen, inclusief Nederland. Hij beschrijft de houding van de consument en werknemers ten opzichte van self-service, AI en de “human touch”; wat zijn de verwachtingen en houdingen van de verschillende generaties, en hoe gaan we daarmee het beste om?

Hij gaat in op de complexe uitdagingen rondom customer en employee engagement;

• Wanneer wil uw klant contact met een mens, en wanneer is self-service de beste optie?
• Wat kunt u doen om uw klanten en medewerkers te behouden?
• Waar zet u uw medewerkers het best in, en waar is technologie de beste optie?
• Wat vinden uw medewerkers eigenlijk van de technologische ontwikkelingen op de werkplek?
• En vooral: hoe kijkt men hier in Nederland tegenaan?

Bestel Early Bird Tickets