Mathijs Jilderda | Univé Verzekeringen

Tijdens het schrijven van mijn scriptie over de kanalenstrategie hield ik me al bezig met de combinatie van online en offline en op welke manier je klanten altijd een keuze biedt. Na 4 jaar werken als Customer Experience is dit nog steeds een belangrijk thema. Samen met mijn collega’s proberen we de klant centraal te laten staan en aan te sluiten bij zijn/haar behoeftes. Niet denken vanuit de organisatie, maar vanuit de klant: Dat is waar onze Customer Experience voor staat.

Mijn sessie: Verlies je klant niet uit het oog in het tijdperk van digitalisering.

Binnen Univé is momenteel een transitie gaande. Van een verzekeraar met winkels naar een digitaal zekerheidsmerk met winkels. In het tijdperk van digitalisering wordt vol ingezet op nieuwe technieken, maar verliezen we hierbij de klant soms niet uit het oog? En zitten klanten hier wel op te wachten? Vraagstukken die bij ons en veel andere organisaties spelen.

Vanuit Customer Experience proberen we het voor klanten zo makkelijk en persoonlijke mogelijk te maken. Ik neem je mee in hoe we dat doen en op welke knelpunten we daarbij stuiten. Knelpunten die in jouw bedrijf mogelijk ook spelen. Tijd voor actie!

Houd me op de hoogte