Mirjam van den Berg (2)

Mirjam van den Berg

Vice President Customer Operations bij Travix International

Mirjam trad in maart 2017 in dienst bij Travix als VP Customer Operations. Met meer dan 20 jaar ervaring in het leiden van contactcentra, is ze een doorgewinterde professional. Daarnaast is ze een echte klantadvocaat die gelooft dat klantervaring de belangrijkste bijdrage levert aan het onderscheiden van de concurrentie.

Bij Travix ligt haar belangrijkste focus op het vormgeven van de wereldwijde klantactiviteiten organisatie om volledig klantgericht te worden en tegelijkertijd procesoptimalisatie te maximaliseren. Op basis van externe benchmarks met betrekking tot industrie- en technologietrends in combinatie met eigen beoordelingen, definieerde zij de strategie om de transformatie naar 2021 mogelijk te maken.

Mijn sessie

From strategy to execution

Travix International, het moederbedrijf van onder meer  Cheaptickets.nl  en Vliegwinkel.nl, startte in 2017 met een strategie om reizigers steeds meer een omnichannel ervaring te bieden en vooral via selfservice te helpen. Mirjam van den Berg, VP Customer Operations en onlangs verkozen tot Contact Center Manager of the Year 2019, blikt terug op de stappen en learnings van deze interessante reis in keuzes en innovaties in digitaal en menselijk klantcontact. Ze vertelt o.a. over hoe haar team het de reizigers zo makkelijk mogelijk wil maken met moderne contactmogelijkheden als een geautomatiseerde chatfunctie, met human live chat en met messaging en voice als primaire kanalen. Naast alle innovaties vertelt ze ook over de rol van de medewerker in het proces van digitaliseren, selfservice, veranderingen en innovatie.

Bestel Early Bird Tickets