20 november 2018
Social Service Congres

Een klantrelatie kan net zo snel verpest worden bij slechte social service

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]
16 november 2018

Het Rabobank Webcareteam: “Met een hecht team zorgen voor een 9+ klantbeleving!”

Tijdens het Social Service Congres 2018 zijn er verschillende webcare teams aanwezig waarbij live kan worden meegekeken met de webcare. Vooruitblikkend op die dag, deelt het Rabobank […]
15 november 2018

Annemarie Bardoel (De Rechtspraak): ‘Snelheid en taalgebruik is belangrijk.’

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]
12 november 2018

Robert Spiering (Het Oogziekenhuis Rotterdam): ‘Kijk om je heen, binnen én buiten je sector!’

Realtime service wordt steeds belangrijker. Een goede samenwerking, korte lijnen, digitale tools met realtime informatie en (klant) data zorgen voor een goede en snelle (self) service. […]
9 november 2018

Youssef Sammar: ‘Ontwikkel een cultuur waarin het normaal wordt om de klant uitmuntend te helpen.’

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. Vooruitblikkend op die […]
6 november 2018

Geen webcare maar wecare

Hoe kunnen organisaties via social media hun klanten goed binden en welke aandachtspunten moeten hierbij zeker in ogenschouw worden genomen? Twee digital natives helpen je op […]
5 november 2018

Melanie Stemerdink: ‘Klanten zijn je inspiratiebron om de service te verbeteren.’

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. Vooruitblikkend op die […]
2 november 2018
Social Service congres

Goede social service kan positief bijdragen aan het imago van je merk

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. Vooruitblikkend op die […]
1 november 2018
Social Service Congres

‘Geen silootje webcare, maar een klantgerichte organisatie’

Hoe kunnen organisaties social media inzetten om klanten écht te binden? Problemen voorkomen via sociale kanalen als Twitter, Facebook en Instagram? Digitaal strateeg Stéphan Lam heeft […]