22 augustus 2019

[Preview SSC19] ‘Taalgebruik chatbots is nog te robotachtig en onpersoonlijk’

De kansen en gevaren van een menselijke tone of voice in geautomatiseerde webcare, daarover gaan universitair docenten Christine Liebrecht en Charlotte van Hooijdonk dieper in tijdens […]
15 augustus 2019

Elke mindset vraagt om andere content

Klanten vragen steeds meer om een persoonlijke service en willen tegelijk zo snel mogelijk geholpen worden. Dit ook ’s avonds en in het weekend. Op het […]
15 augustus 2019

Zorg dat je kanalen met elkaar verbindt en niet allemaal losse oplossingen zijn

Klanten vragen steeds meer om een persoonlijke service en willen tegelijk zo snel mogelijk geholpen worden. Dit ook ’s avonds en in het weekend. Op het […]
30 juli 2019
Social Service Congres

Thema Social Service Congres 2019

Het nieuwe thema voor het Social Service Congres 2019 is: Smooth Operator: Innovatie in digitaal & menselijk klantcontact. Het gebruik van slimme intelligente oplossingen in digitaal klantcontact in […]
20 november 2018
Social Service Congres

Een klantrelatie kan net zo snel verpest worden bij slechte social service

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]
16 november 2018

Het Rabobank Webcareteam: “Met een hecht team zorgen voor een 9+ klantbeleving!”

Tijdens het Social Service Congres 2018 zijn er verschillende webcare teams aanwezig waarbij live kan worden meegekeken met de webcare. Vooruitblikkend op die dag, deelt het Rabobank […]
15 november 2018

Annemarie Bardoel (De Rechtspraak): ‘Snelheid en taalgebruik is belangrijk.’

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]
12 november 2018

Robert Spiering (Het Oogziekenhuis Rotterdam): ‘Kijk om je heen, binnen én buiten je sector!’

Realtime service wordt steeds belangrijker. Een goede samenwerking, korte lijnen, digitale tools met realtime informatie en (klant) data zorgen voor een goede en snelle (self) service. […]
9 november 2018

Youssef Sammar: ‘Ontwikkel een cultuur waarin het normaal wordt om de klant uitmuntend te helpen.’

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. Vooruitblikkend op die […]
Bestel Tickets