4 november 2021

MAK: ‘BELANGRIJK IS EEN SNEL, GOED EN VRIENDELIJK ANTWOORD VOOR DE KLANT’

Op 11 november 2021 vindt in Mereveld te Utrecht het CustomerFirst Congres en Social Service Congres plaats. Cynthia Mak, Director Customer Care bij Talpa Network is […]
4 november 2021

VAN LEENEN: ‘WIJ WERKEN AAN DE MEEST GELIEFDE KLANTREIS BINNEN HOME & LIVING’

Op 11 november 2021 vindt in Mereveld te Utrecht het CustomerFirst Congres en Social Service Congres plaats. Jeroen van Leenen, manager CX bij FonQ is één […]
4 november 2021

STOLK: ‘GEEF ELKE KLANT EEN PEPTALK’

Op 11 november 2021 vindt in Mereveld te Utrecht het CustomerFirst Congres en het Social Service Congres plaats. Marco Stolk, Digital Transformation Manager Benelux & Suriname […]
4 november 2021

RADEMAKERS: ‘WIJ ZORGEN DAT ONZE KLANTEN ‘THE BEST’ KLANTENSERVICE KRIJGEN’

Op 11 november 2021 vindt in Mereveld te Utrecht het CustomerFirst Congres en Social Service Congres plaats. Dennis Rademakers, Manager Knowledge Management bij Mercedes-Benz is één […]
4 november 2021

MEIJERINK: ‘ANNA IS ALTIJD BEREIKBAAR EN HELPT WAAR MOGELIJK’

Op 11 november 2021 vindt in Mereveld te Utrecht het CustomerFirst Congres en Social Service Congres plaats. Wendy Meijerink, Lead Conversation Design – Chatbot Anna – […]
4 november 2021

VALIDATORS: ‘ZO LAAT JE EEN MERK OOK IN ZWAAR WEER GROEIEN’

Het CustomerFirst Congres en het Social Service Congres vinden op 11 november 2021 plaats in Mereveld te Utrecht. Mandy Merks en Maartje van Will van Validators […]
4 november 2021

FIJN: ‘DOOR DE HUIDIGE KRAPTE OP DE MARKT IS HET VAN NOG GROTER BELANG OM WERKNEMERS TE BEHOUDEN’

Het CustomerFirst Congres en het Social Service Congres vinden op 11 november 2021 plaats in Mereveld te Utrecht. Selinde Fijn, Business Consultant Avaya Nederland is één […]
11 november 2020

AFAS: ‘DIT IS HÉT MOMENT VOOR VERBINDING’

Over-communicatie in crisistijd om onzekerheid te kunnen transformeren in zekerheid: AFAS weet het purposespel goed te spelen. Robbert de Ruijter, Directeur Customer Operations bij het spraakmakende […]
5 november 2020

CustomerFirst Congres & Social Service Congres vinden online doorgang

Zowel het CustomerFirst Congres als het Social Service Congres, die beiden oorspronkelijk fysiek zouden plaatsvinden in Nieuwegein, openen op 11 november digitaal de deuren voor evenementbezoekers. […]
Houd me op de hoogte