11 december 2019

Social Service: Warm (digitaal) contact

Met klinkende namen als Jim Stolze, bol.com en Rabobank loog het affiche van het Social Service Congres 2019 er niet om. Hierbij de (dag)krenten uit de […]
22 oktober 2019

Travix vliegt future-proof strategie in

Travix zit vol in de innovatiemodus. Het moederbedrijf van onder meer Cheaptickets.nl en Vliegwinkel.nl timmert hard aan de weg om nog dit jaar een geautomatiseerde chatfunctie […]
16 oktober 2019

Jim Stolze: ‘Haal de robot uit de mens’

Al tijden klinken er vanuit allerlei hoeken geluiden over de toepassing van kunstmatige intelligentie en welke positie slimme algoritmes op ons leven en werk zullen innemen. […]
9 oktober 2019

Nederlandse AI Coalitie opgetuigd

De Taskforce AI kondigt aan in oktober dit jaar de Nederlandse AI Coalitie op te richten ‘om te zorgen dat Nederland bijblijft in de race rond […]
2 oktober 2019

Klantcontact: digitaal en/of menselijk?

Waar het voor de één niet snel (en ver) genoeg kan gaan in de toepassing van technologie en digitalisering, vertrouwt de ander liever op een meer […]
24 september 2019

Helpshift bespeurt serviceshift

83% van de ondervraagde consumenten is bereid om voor messaging te kiezen als primair contactkanaal voor customer support. Dat blijkt uit de nieuwste studie van Helpshift, […]
22 augustus 2019

[Preview SSC19] ‘Taalgebruik chatbots is nog te robotachtig en onpersoonlijk’

De kansen en gevaren van een menselijke tone of voice in geautomatiseerde webcare, daarover gaan universitair docenten Christine Liebrecht en Charlotte van Hooijdonk dieper in tijdens […]
15 augustus 2019

Elke mindset vraagt om andere content

Klanten vragen steeds meer om een persoonlijke service en willen tegelijk zo snel mogelijk geholpen worden. Dit ook ’s avonds en in het weekend. Op het […]
15 augustus 2019

Zorg dat je kanalen met elkaar verbindt en niet allemaal losse oplossingen zijn

Klanten vragen steeds meer om een persoonlijke service en willen tegelijk zo snel mogelijk geholpen worden. Dit ook ’s avonds en in het weekend. Op het […]
Houd me op de hoogte