31 oktober 2018
Social Service Congres

Webcare bij NS: #Stormpoolen en de shift naar samenwerken aan efficiënt klantcontact

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. Vooruitblikkend op die […]
5 oktober 2018
Social Service Congres

Digitaal klantcontact: geen excuus voor ‘vervelend’

Niet om een barista of caissière te kort te doen, maar als je persoonlijk klantcontact hebt, is het meestal geen hogere wiskunde om klanten tevreden de […]
24 september 2018
Social Service Congres

Natuurmonumenten geniet van snelle karakter social media

Service is meer dan ooit een mentaliteit, een houding, die samen met collega’s, (logistieke) partners, leveranciers maar ook klanten moet worden opgepakt. Hoe je dit kunt […]
21 september 2018

Webcare bij de Politie in Oost-Nederland: ‘Snelheid staat voorop!’

Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. Vooruitblikkend op die […]
19 september 2018

Stand van webcare 2018

WhatsApp is sterk in opkomst als kanaal voor digitaal klantcontact. Zo blijkt uit het onderzoek Stand van webcare 2018, dat Upstream voor de vijfde keer op […]
17 september 2018

Nuon: ‘Neem als organisatie webcare serieus’

Service is meer dan ooit een mentaliteit, een houding, die samen met collega’s, (logistieke) partners, leveranciers maar ook klanten moet worden opgepakt. Hoe je dit kunt […]
5 december 2017

Winactie Social Service Congres #SSC17

Met zoveel ‘social engaged’ publiek op het Social Service Congres afgelopen donderdag organiseerde het congresteam een winactie voor de fun: De meest creatieve selfie wint een […]
8 november 2017

Adidas: ‘Social service is een must have’

Digitalisering verandert het karakter van customer service ingrijpend. Hoe zowel mensen als technologie kunnen bijdragen aan goede digitale én persoonlijke customer service tijdens de gehele klantcyclus, […]
8 november 2017

‘Nederland kan leren van Belgische aandacht voor service en kwaliteit’

Digitaal strateeg Polle de Maagt verandert bedrijven om minder aan advertising te doen en vooral meer te dóén. Hij heeft een haat-liefde relatie met digitale service. […]