Al tijden klinken er vanuit allerlei hoeken geluiden over de toepassing van kunstmatige intelligentie en welke positie slimme algoritmes op ons leven en werk zullen innemen. […]
83% van de ondervraagde consumenten is bereid om voor messaging te kiezen als primair contactkanaal voor customer support. Dat blijkt uit de nieuwste studie van Helpshift, […]
De kansen en gevaren van een menselijke tone of voice in geautomatiseerde webcare, daarover gaan universitair docenten Christine Liebrecht en Charlotte van Hooijdonk dieper in tijdens […]
Klanten vragen steeds meer om een persoonlijke service en willen tegelijk zo snel mogelijk geholpen worden. Dit ook ’s avonds en in het weekend. Op het […]
Klanten vragen steeds meer om een persoonlijke service en willen tegelijk zo snel mogelijk geholpen worden. Dit ook ’s avonds en in het weekend. Op het […]
Het nieuwe thema voor het Social Service Congres 2019 is: Smooth Operator: Innovatie in digitaal & menselijk klantcontact. Het gebruik van slimme intelligente oplossingen in digitaal klantcontact in […]
Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgerichtheid zijn. Vooruitblikkend op die […]