Niet om een barista of caissière te kort te doen, maar als je persoonlijk klantcontact hebt, is het meestal geen hogere wiskunde om klanten tevreden de […]
Service is meer dan ooit een mentaliteit, een houding, die samen met collega’s, (logistieke) partners, leveranciers maar ook klanten moet worden opgepakt. Hoe je dit kunt […]
Op het programma van het Social Service Congres 2018 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij door samen te werken 100% klantgericht zijn. Vooruitblikkend op die […]
WhatsApp is sterk in opkomst als kanaal voor digitaal klantcontact. Zo blijkt uit het onderzoek Stand van webcare 2018, dat Upstream voor de vijfde keer op […]
Service is meer dan ooit een mentaliteit, een houding, die samen met collega’s, (logistieke) partners, leveranciers maar ook klanten moet worden opgepakt. Hoe je dit kunt […]
Met zoveel ‘social engaged’ publiek op het Social Service Congres afgelopen donderdag organiseerde het congresteam een winactie voor de fun: De meest creatieve selfie wint een […]
Digitalisering verandert het karakter van customer service ingrijpend. Hoe zowel mensen als technologie kunnen bijdragen aan goede digitale én persoonlijke customer service tijdens de gehele klantcyclus, […]
Digitaal strateeg Polle de Maagt verandert bedrijven om minder aan advertising te doen en vooral meer te dóén. Hij heeft een haat-liefde relatie met digitale service. […]
Klanten op een menselijke manier goed digitaal servicen – ga er maar aan staan. Bas Smabers, partner van social media en merkactiviatiebureau Goud Uberconnected, biedt desgevraagd […]