Programma

Bekijk hier het programma van het online Social Service Congres 2020. Dit jaar bieden we het Social Service Congres en het CustomerFirst Congres online op 12 november aan. Je hebt daarom de mogelijkheid om van beide events verschillende sprekers sessies bij te wonen en achteraf terug te kijken.

Programma CustomerFirst Congres
09.30 - 09.40

Opening


09.40 - 10.20

Spreker


10:20-10:35

Wisselmoment

10.35 - 11.05

Sessie 2

OBI4WAN
11:05-11:35

Pauze

11.35 - 12:05

Klantcontact in een wereldwijde corona-crisis door Daniël Timmermans | Hoofd 24/7 Contactcenter | Ministerie van Buitenlandse Zaken

Hoe manage je nu het klantcontact tijdens zo’n crisis? En wat zijn belangrijke factoren voor dienstverlening in een tijd als deze?
12:05 - 12.20

Wisselmoment

Frederik Lemming 400x400
12:20-12:50

The best C-strategies for customer service/experience - How to capture the potential of AI door Fredrik Lemming | Telia Company (Engels)

This session will cover the strategies the leading Customer service organization in the region, when it comes to meeting the expectations and at the same time improve customer experience and service, in general but in particular with the help of AI.
12:50 - 13:50

Lunch

Ontwerp zonder titel (3)
13:50 - 14:20

Digitaal klantcontact: gewoon beginnen! Door Jerry Downing | Transavia

Aan de hand van praktijkvoorbeelden vertelt Jerry over empathie in digitaal klantcontact en geeft hij tips hoe je deze met elkaar verbindt
14:20-14:35

Wisselmoment

Sprekersfoto_400x400
14.35 - 15:05

Can your chatbot do this? Door Roland Hallebeek | SCOTTY Technologies

Tijdens de presentatie zal Roland een case presenteren die laat zien hoe zij in staat zijn om mensen samen te brengen in een multi-stakeholder bedrijfsproces.
15.05 - 15.35

Pauze

15:35 - 16:05

Sessie 7

Spreker volgt
16:05-16:20

Wisselmoment

Tom Kikkert_400x400
16.20 - 17:00

Van identiteit naar betekenis door Tom Kikkert | Retail en identiteit deskundige

Hoe bepaal je als organisatie je identiteit? En hoe maak je vervolgens de vertaling naar betekenis voor medewerkers en klanten. Aan de hand van de allerlaatste inzichten en praktijkvoorbeelden laat Tom zien welke stappen daarvoor gezet moeten worden als bedrijf of organisatie.
17:00 - 18:00

Netwerkborrel

Bestel hier je online ticket