Programma

Dit is het programma van het Social Service Congres 2019

09.30 - 09.40

Opening

Door dagvoorzitter Arne Keuning
09.40 - 10.20

Keynote 1

10.20 - 11.00

Keynote 2

11.00 - 11.30

Koffiepauze & live webcareteams

Parallelronde 1

11.30 - 12.00

Sessie 1

11.30 - 12.00

Contentmarketing in de zorg: Verhalen vertellen waar je publiek wat aan heeft.

Robin Kwakman | Medisch Spectrum Twente

Elke organisatie wil online een betekenisvolle relatie aangaan met haar publiek, ook wij als ziekenhuis. Maar hoe doe je dat? Door de juiste verhalen te vertellen. Denk na over de verhalen waarin jouw publiek geïnteresseerd is, kies een mooie vorm waarin je dit verhaal wil gieten en begin gewoon!
11.30 - 12.00

Sessie 3

12.00 - 12.10

Wisselmoment

Parallelronde 2

12.10 - 12.40

Stop met hypen, start met helpen

Bram Lenten | Eigenaar Conversationals B.V.

“Chatbots, virtual assistants, digitale butlers. Je kunt er niet omheen, de nieuwe mogelijkheden om processen en handelingen te automatiseren door gebruik te maken van Artificial Intelligence. Toch worstelt klantcontact met al die nieuwe mogelijkheden. Waar te starten en hoe past het in de day-to-day operatie? Tijdens deze sessie krijg je een aantal tips & inzichten waarmee je vandaag al kan beginnen en welke dingen moet je vooral (nog) niet doen.”
12.10 - 12.40

Sessie 2

12.10 - 12.40

Sessie 3

12.40 - 13.40

Lunch

13.40 - 14.20

Keynote 3

14.20 - 14.30

Wisselmoment

Parallelronde 3

14.30 - 15.00

Sessie 1

14.30 - 15.00

Chatbot of mens? De kansen en gevaren van een menselijke tone of voice in geautomatiseerde webcare.

Christine Liebrecht | Universitair docent Tilburg University & Charlotte van Hooijdonk | Universitair docent Vrije Universiteit Amsterdam

“Steeds meer organisaties zetten chatbots in om de grote hoeveelheid online berichten van (potentiële) klanten te beantwoorden. Niet alleen is het een uitdaging om deze chatbots inhoudelijk te laten aansluiten bij de behoefte van de klant, maar ook de tone of voice kan bijdragen aan een succesvol gesprek.Maar hoe moet zo’n tone of voice er precies uit zien? Uit webcare-onderzoek weten we dat een menselijke tone of voice (de conversational human voice) in webcare-antwoorden een positieve bijdrage kan leveren aan de waardering van het gesprek en de reputatie van de organisatie. ”

14.30 - 15.00

Sessie 3

15.00 - 15.30

Pauze

15.30 - 16.10

Keynote 4

16.10 - 16.50

Keynote 5

16.50 - 17.00

Afsluiting

Door dagvoorzitter Arne Keuning
17.00 - 18.00

Netwerkborrel

Bestel Tickets