Programma

09.30 - 09.40

Opening

Door dagvoorzitter Arne Keuning
09.40 - 10.20

Future customer service

Ernst Jan Kruize, Gemeente Utrecht
Digitalisering verandert klantenservice. Er is enorm veel aandacht voor thema’s als kanaalinnovatie en robotisering. Maar laten we ons daarmee niet op het verkeerde been zetten? We gaan toe naar een toekomst waarin kanalen er niet meer toe doen. Alles wordt namelijk interactief en dus een (communicatie)kanaal. Veel essentiëler is dat de inhoud van ons vakgebied verandert. Dat we eindelijk kunnen focussen op échte waardecreatie. Maar om die omslag te kunnen realiseren moeten we samen nog veel werk verzetten.
10.20 - 11.00

Plenaire presentatie

11.00 - 11.30

Koffiepauze

11.30 - 12.10

Plenaire presentatie

12.10 - 12.20

Wisselmoment

12.50 - 13.50

Lunch

13.50 - 14.30

Omdat ‘gewoon goede service’ gewoon niet genoeg is.

Raymond Klompsma, srprs.me
srprs.me is een reisorganisatie met je bestemming als verrassing. En dat legt de lat gelijk hoog: gewoon een ‘fijne’ vakantie is niet genoeg. Het moet spontaan, verrassend zijn. De onvermijdelijke vraag is dan ook: is ‘gewoon goede service’ wel genoeg? Zouden we als industrie de lat niet hoger moeten leggen en mensen echt moeten verrassen? Raymond Klompsma neemt je mee in zijn denken en doen om ongewoon verrassend goede service te bieden aan de srprs.reizigers.
14.30 - 14.40

Wisselmoment

15.10 - 15.40

Pauze

15.40 - 16.20

Always open for good times en de impact van social engagement

Eunice Koekkoek, McDonald's Nederland
Bij McDonald’s staat de gast centraal in alles wat we doen. Ook op het gebied van social engagement zijn we zijn ‘always open for good times’.
16.20 - 17.00

Plenaire sessie

17.00 - 17.10

Afsluiting

Door dagvoorzitter Arne Keuning
17.10 - 18.00

Borrel

Bestel tickets