Roland Hallebeek

Oprichter Scotty Technologies

Roland communiceert al zijn hele leven. Hij was de vicepresident Telecom en Media bij Capgemini, leidde verschillende start-upinitiatieven, leidde European AI Customer Engagement Management bij IPsoft en leidde het Global Digital & Cognitive AI-centrum bij EPAM Systems. Hij is mede-oprichter van Scotty Technologies, gericht op de Scotty-conversational AI die Customer Contact Automation naar een hoger niveau tilt door telefoongesprekken, chats en e-mails voor klanten te automatiseren.

Mijn sessie

Stop met het verblijden van je klanten, als alles wat ze willen jouw hulp is

We hebben een missie om van Scotty de beste conversational AI voor spraak en chat te maken, zodat onze klanten moeiteloos uitstekende klantenservice kunnen bieden aan hun klanten. Roland zal bespreken hoe klantenservicestrategieën vaak simpelweg niet voldoen aan de verwachtingen van consumenten in de 21e eeuw. Hoe klantgedrag veranderde en niet. Geef de klantervaringen een boost door er niet alleen over te praten in uw brochures. Bied de ervaring waar uw merk voor staat, vooral wanneer jouw klanten u dat nodig hebben! Zet je telefoonnummer op de voorpagina en moedig klanten aan om 24/7 contact met je op te nemen, waar en wanneer ze maar willen. Geef jouw ervaren klantenserviceteam de kracht die de broodnodige empathie en een menselijke touch biedt, terwijl je in nauwe samenwerking werkt met technologie die de 21e klanttrajecten contextueel en relevant maakt, waardoor kwaliteit, kosten en inzichten worden verbeterd in wat je klanten willen en nodig hebben van jouw merk!

Bestel hier je online ticket