Social Service Congres

Stéphan Lam
BoardroomSocial

Van een baan als IT-programmeur en informatieanalist is Stéphan Lam overgestapt richting digitale marketing. Na bijna tien jaar voor Microsoft Nederland als digital manager gewerkt te hebben is hij gestart als zelfstandig ondernemer.

Onder de naam BoardroomSocial.nl helpt hij management met het effectief profileren op sociale media. Met EmployeeSocial.nl begeleidt hij bedrijven bij het maximaal inzetten van medewerkers als ambassadeurs voor hun bedrijfsdoelstellingen. Als ‘creative digital professional’ zet hij graag een strategische stip aan de horizon, waar socialemediamarketing, contentstrategie en communities vaak een rol spelen. Stéphan Lam is auteur van het boek ‘Medewerkers als online ambassadeurs in 60 minuten‘.

Organisaties zijn digitaal aan het transformeren, daarbij is het menselijke component essentieel. Hij enthousiasmeert deze mensen en brengt hen in beweging in deze voortdurend veranderende digitale wereld.

Mijn sessie

Maak gebruik van de kracht van mensen!

Een bedrijf is een verzameling van mensen. Ze zijn door de snelle technische ontwikkelingen allemaal in staat makkelijk content te maken en te publiceren. Deze mensen, de medewerkers, hebben kennis van de organisatie waar ze werken en vaak passie voor hun vak. Geen gebruik maken van deze vakkennis en passie is een gemiste kans. Maak gebruik van de kracht van mensen als online ambassadeurs!

Ontketen de kennis en trots van medewerkers

In zijn keynote neemt Stéphan Lam het publiek mee in zijn verhaal om ‘social’ weer terug in social media te stoppen, middels de persoonlijke netwerken van de medewerkers. Door deze persoonlijke netwerken van medewerkers heeft jouw organisatie veel meer waardevol bereik en relevantie. Stéphan vertelt hoe je met een gestructureerde, doordachte aanpak je aan de slag kunt gaan dat medewerkers hun trots en kennis op een authentieke manier gaan delen met hun netwerk.