Social Service Congres
Social Service Congres

Marloes Orij & Tom Zwart
NS

Marloes Orij (Social Service Manager & Product Owner Channelshift Klantenservice) en Tom Zwart (Social Service Manager) zijn verantwoordelijk voor de 24/7 inzet van social media & webcare bij de Klantenservice van Nederlandse Spoorwegen (NS). Gelukkig doen zij dat niet alleen. Met een breed intern netwerk van collega’s, de juiste lijntjes naar externe partners en met de feedback van de ruim 1,5 miljoen treinreizigers per dag wordt constant gestreefd naar verbeteren van de dienstverlening en het bij elkaar brengen en betrekken van reizigers via bijvoorbeeld de NS Community en de NS-App.

Mijn sessie

#Stormpoolen en de shift naar samenwerken aan efficiënt klantcontact

In deze parallelsessie vertellen zij hoe zij collega’s structureel betrekken, welke uitdagingen zij zien in efficiënt klantcontact en hoe zij, met hulp van collega’s, treinreizigers en anderen, in crisissituaties handelen.

Bestel tickets