Winactie Social Service Congres #SSC17

Met zoveel ‘social engaged’ publiek op het Social Service Congres afgelopen donderdag organiseerde het congresteam een winactie voor de fun: De meest creatieve selfie wint een congreskaartje voor het 22e Nationaal Customer Contact Congres op 17 mei 2018 in Mereveld in Utrecht (ter waarde van 295 euro). Of de winactie de oorzaak was dat de hashtag van het event – #SSC17 – ’s morgens om 10.00 uur al trending topic was, valt niet te zeggen. Er waren namelijk zóveel interessante presentaties dat die zeker ook een flinke duit in het zakje hebben gedaan. Feit is dat #SSC17 de gehele dag trending bleef.

Het congresteam is zeer verheugd de winnaar van de selfie-actie bekend te maken. Dat is geworden Cindy van Hamond van Rabobank.

Cindy kan dan ook alvast 17 mei 2018 in haar agenda reserveren om af te reizen naar Mereveld in Utrecht voor de 22e editie van het Nationaal Customer Contact Congres.

Naast een artikel van onze Twinkle collega Arjan van Oosterhout over één van de keynotes, https://twinklemagazine.nl/2017/11/srprs.me_raymondklompsma_nps/index.xml

zijn er diverse bloggers in de pen geklommen, zie:
https://www.upstream.nl/blog/bericht/become-digital-stay-human-ssc17/
https://www.coosto.com/nl/blogs/de-6-belangrijkste-takeaways-van-het-social-service-congres-2017
https://www.upstream.nl/blog/bericht/niet-doorslaan-om-medewerkers-volledig-te-willen-vervangen/
http://www.nieuws.social/strategie_nieuws/event-become-digital-stay-human-het-social-service-congres-2017-ssc17/

In het januarinummer van CustomerFirst volgt ook nog een uitgebreid verslag van het Social Service Congres.

De winnende selfie:

@CindyvanHamond

Verder zijn er eervolle vermeldingen voor:

@AntinavdVeen @MalouvdVleuten @MarritgtvdValk