CustomerFirst Congres > Over het congres

Over het CustomerFirst Congres

In oktober 2024 staat de Mariënhof, het prachtige monumentale stadsklooster te Amersfoort in het teken van alles wat met Customer service te maken heeft!

 

Wat is het CustomerFirst Congres?

Het CustomerFirst Congres is hét evenement voor professionals in klantcontact waar toonaangevende bedrijven en merken hun customer experience (CX), customer service én customer journey behandelen. Thema’s die onder meer voorbij komen zijn: customer engagement, loyaliteitsmanagement en employee experience.

We besteden extra aandacht voor de nieuwste trends en innovaties zoals ChatGPT, hyperpersonalisatie, 3Dtools, marketing automation, OpenAI, SX en meer.

Op dit evenement leer je hoe je de customer first-mentaliteit implementeert en krijg je praktische tips om klantgerichtheid en klantbeleving te verbeteren.

Voor wie is het CustomerFirst Congres?

Het CustomerFirst Congres is bedoeld voor professionals die werkzaam zijn in klantcontact en zich bezighouden met customer experience en customer service. Dit kan variëren van functies als Customer Experience Manager, Head of Customer Care, Marketing Manager, Manager Service Innovation, Director Customer Service, Customer Journey Manager, COO, Customer Service Manager, Program Manager Klant Centraal, CEO, Manager Klantenservice, Customer Success Manager, NPS Programma Manager, Manager Social Media, Directeur Operations of Manager Contactcenter.

Ook marketeers kunnen inspiratie opdoen in een tijd waarin de klantbeleving en klantervaring een essentieel onderdeel van de marketingmix zijn geworden.

 

Waarom je het niet kan missen!

Mensen komen naar het CustomerFirst Congres om meer te leren over het belang van klantgerichtheid in hun organisatie en hoe zij de klantervaring kunnen verbeteren. Het congres biedt inspiratie, praktische tips en inzichten van toonaangevende merken en experts op het gebied van klantcontact en customer experience. Daarnaast is het een uitgelezen kans om te netwerken en kennis uit te wisselen met andere professionals in het vakgebied.

 

Thema’s op het programma

Het programma van het CustomerFirst Congres is gericht op het creëren van de ultieme klantbeleving, waarbij de focus ligt op klantenservice, -beleving, -engagement en -loyaliteit. Toonaangevende merken delen hun ervaringen en inzichten over de laatste trends en innovaties op het gebied van marketing automation, kunstmatige intelligentie, OpenAI en klantvriendelijke software.

Een must-attend evenement voor customer service professionals, marketeers en iedereen die de klant centraal wil stellen in zijn bedrijfsstrategie. Mis het niet!

Op het programma van het CustomerFirst Congres komen verschillende thema's aan bod die betrekking hebben op klantbeleving en klantgerichtheid. Enkele van deze thema's zijn customer experience, customer engagement, loyaliteitsmanagement, digitale transformatie, AI en chatbots. Ook worden de laatste trends en innovaties op het gebied van klantcontact behandeld, zoals 3D-tools, marketing automation en artificial intelligence.

Over CustomerFirst

Waar het voor de één niet snel (en ver) genoeg kan gaan in de toepassing van technologie en digitalisering, vertrouwt de ander liever op een meer persoonlijke, menselijke benadering. Welk specifiek klantcontactpad je ook kiest, in CustomerFirst bewandelen we ze allemaal. Belangrijke thema’s die aan bod komen, zijn onder meer customer experience, klantgerichtheid, AI, digitale transformatie, klantobsessie, chatbots en voice.’

CustomerFirst richt zich op professionals op het gebied van CX en klantenservicemanagement. Met een maandelijks magazine, actuele website, digitale nieuwsbrief en sterke live events.

CustomerFirst informeert je zowel digitaal als in print over hoe je de klant over alle kanalen heen centraal kunt stellen en hoe je de customer first-mentaliteit binnen het gehele bedrijf implementeert. Daarnaast biedt deze vaktitel je continu inzicht in noviteiten op het gebied van klantcontact.

De nieuwe basis (én meer) voor al jouw vakinformatie. Dat is CustomerFirst.